31 marca 2017

Nowości kosmetyczne marzec/2017

Dzisiaj zapraszam Was do zapoznania się z gromadką kosmetyków, które postanowiłam przygarnąć w tym miesiącu :) Jeśli miałyście któryś z niżej wymienionych produktów to dajcie koniecznie znać jak się u Was sprawdził ! Jestem bardzo ciekawa <3


Jeden z lepszych tuszy do rzęs od Max Factor 2000 Calorie w kolorze czarnym. Kupiłam go ponownie, ponieważ jestem zadowolona z tego, jak wyglądają moje rzęsy po jego użyciu.
Drugim tuszem, na który się zdecydowałam to Lash Sensational z Maybelline. Posiada szczoteczkę w kształcie wachlarza o różnej długości wypustkach. Precyzyjnie rozdziela rzęsy. Myślę, że będzie częstym bywalcem w mojej kosmetyczce :)
Rexona Motion Sense, zawiera wyciąg z aloesu. 
Relasksujące mleczko do ciała oliwka & petit grain Yves Rocher. Ma przyjemny, orzeźwiający zapach. 
Masło do ciała od The Body Shop, uwielbiam te masełka <3 
Łagodny żel do mycia twarzy i oczu Tołpa green, oczyszczanie. Pisałam o nim tutaj.
Balsam do ust EOS o zapachu i smaku nektaru jeżynowego. Zawiera 95% składników pochodzenia organicznego. Zawsze mam go pod ręką ;)
Kolejny balsam do ust Yves Rocher o słodkim zapachu orzechów macadamia.
Cytrusowy szampon John Frieda, który w widoczny sposób ma rozjaśniać włosy. Co ciekawe.. nie zawiera amoniaku i wody utlenionej :)
Szampon Batiste Floral Essences. Skusił mnie jego kwiatowy zapach <3
Żel pod prysznic Avon Senses Indulgent, mój ulubiony ;)
Piszcie również w komentarzach co ciekawego Wam udało się nabyć w marcu ;)

19 komentarzy:

  1. Max Factor 2000 Calorie może sie skuszę na ten tusz

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne nowości. Lubię oba tusze :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nowości ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam maskary Maybelline i masełka TBS <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zapach tego Eosa :D dostałam w kalendarzu adwentowym Douglasa i przepadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się wreszcie skusić na ten tusz Max Factor 2000 Calorie 

    OdpowiedzUsuń
  7. Maź Factor 2000 mam i to już nie pierwszy raz, mój ulubiony :)
    Pozostałych produktów nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ten tusz o dużej liczbie kalorii, muszę do niego wrócić:)Aczkolwiek teraz mam nowość z Avonu i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz co prawda używam innych tuszy ale oba bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ! Ale dużo nowości ! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tusz Maybelline również lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Batiste to od jakiegoś czasu mój ulubieniec nie tylko jednego miesiąca, jest świetny i ratuje czasami cała sytuacje :)
    Fajny wpis, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Suchy szampon to rewelacja ! Każda kobieta powinna go mieć na wszelki wypadek :)

    Pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. suchy szampon batiste to mój ulubieniec :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szamopn Batiste i tusz z maybelline to zdecydowanie moi ulubieńcy!

    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam tusz Maybelline. ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś tusz 2000 calorie i faktycznie był dobry.

    OdpowiedzUsuń
  18. Żele Avo lubię i yr, akurat tego mleczka yr nie mam tylko inny zapach i jest ok :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)