23 października 2016

NIGHT OUT ROUTINE makijaż + stylizacja

Cześć Kochani!
Z racji tego, że rok akademicki już się rozpoczął to mam bardzo mało czasu dla siebie i dla innych. Dzisiaj znalazłam chwilę i wybieram się na kawę z przyjaciółką. Stwierdziłam, że w dzisiejszym poście pokaże Wam, jakich kosmetyków użyłam, oraz co założę :) Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam dalej ..
Pamiętajmy, aby odpowiednio przygotować naszą skórę, by makijaż dobrze się na niej trzymał. Na twarz nałożyłam nawilżający krem matujący Tołpa (edycja limitowana), pod oczy krem łagodzący z serii green, nawilżanie. - kosmetyki te świetnie się u mnie sprawdzają. Na usta zaaplikowałam kokosowe masełko z Nivea.
Do wykonania makijażu użyłam: upiększającej bazy pod makijaż Giordani Gold z Oriflame, podkładu Colorstay z firmy Revlon (wersja z pompką, która zdecydowanie ułatwia jego aplikację). Dalej użyłam korektora Healthy Mix z Bourjois, pudru pyłkowego The ONE z Oriflame, bronzera Skin Match z Astor, kredki do brwi Catrice, na usta nałożyłam konturówkę Very Me z Oriflame
Do makijażu oczu wykorzystałam bazę na powieki od The Balm, oraz paletę cieni Nude Tude również od The Balm. Rzęsy wytuszowałam świetną maskarą 2000 Calorie z Max Factor
 
Kurtka  /  no name    Szalik  /  no name    Koszula  /  Reserved    Spodnie  /  Pull&Bear  
Buty  /  Jenny Fairy    Torebka  /  Jenny Fairy    Dodatki  /  Dedicante        
Niektóre, z zaprezentowanych przeze mnie kosmetyków oraz moją ulubioną wodę toaletową Bruno Banani znajdziecie w Douglasie. Otóż zapraszam Was po kody rabatowe Douglas - tutaj, Sephora - tutaj z których możecie skorzystać dzięki platformie Rabble

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą paletkę! Piękna stylizacja-taki jesienny typowy miejski outfit :) Co powiesz o wspólnej obserwacji? Zapraszam do mnie : http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz :*
    Odpowiadam na każdą obserwację :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny strój! strasznie podoba mi się forma wpisu, luźna i odprezająca :)
    dodaje do obs :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kosmetyki! Uwielbiam kremy Nivei :)
    Piękny makijaż i uśmiech:)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wypróbować w końcu lip butter :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten krem Tołpy jest świetny, matuje ekspresowo i bardzo skutecznie, ale na dłuższą metę strasznie wysusza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po dłuższym stosowaniu także to zauważyłam ☺

      Usuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)