20 października 2016

Promocja Rossmann -49% - Co kupiłam?

Hej Kochani :)
Kolejny raz w drogerii Rossmann odbyła się kilkunastodniowa promocja na kosmetyki do makijażu. Pojawiła się ona trochę wcześniej, niż w ubiegłych latach, ale i tym razem postanowiłam, że z niej skorzystam. Odpuściłam sobie kosmetyki do ust oraz paznokci, ponieważ mam ich dużo i nie byłabym w stanie tego wszystkiego zużyć. Jeśli jesteście ciekawi, co kupiłam to zapraszam dalej .. 
Pierwszy raz zdecydowałam się na pogrubiające maskary od Max Factor 2000 Calorie w kolorze czarnym. Słyszałam tyle świetnych opinii na temat tych tuszy, że nie mogłam przejść obok nich obojętnie. Pięknie wydłużają, pogrubiają i rozczesują rzęsy. Mają intensywny, czarny kolor. Co ważne - nie podrażniają i nie osypują się. Jestem z nich bardzo zadowolona. Myślę, że od teraz będą stałymi bywalcami w mojej kosmetyczce.
Wciąż szukam korektora, który będzie tym idealnym. Dlatego na promocji skusiłam się na trzy z różnych firm. Postanowiłam przetestować ten od Maybelline Affinitone w odcieniu 01 Nude Beige, który poleciła mi koleżanka. 
Drugim korektorem jest Bourjois Healthy Mix w odcieniu 51 Light Radiance. Czytałam o nim na wielu blogach, same pozytywne recenzje. 
Nie używałam jeszcze tych korektorów, więc na razie na ich temat nic Wam nie mogę powiedzieć :)
Kolejnym, a zarazem ostatnim już korektorem jest ten z Bell HypoAllergenic. Miałam go już i nawet dobrze się sprawdził, dlatego postawiłam na niego kolejny raz. 
Do mojego koszyczka wpadły również dwa produkty do policzków. Mianowicie jest to puder z różem z Bell w odcieniu 01. Kupiłam go ze względu na delikatny, chłodny kolor. Jest matowy, co również mi odpowiada. Będzie idealnie współgrał z moim codziennym makijażem. 
Drugi produkt to bronzer Astor Skin Match w odcieniu 001 Blonde. Do pudełeczka dołączony jest pędzelek. Jego gramatura to 7,65g. Jest perłowy, co nie do końca mnie przekonuje. Ale zobaczymy jak się dalej sprawdzi :)     

7 komentarzy:

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)