25 lipca 2018

Żele pod prysznic | YVES ROCHER

Yves Rocher potrafi zamknąć w niewielkiej butelce zapach aromatycznych ziaren, egzotycznych owoców, czy też naturalnych roślin. Ta firma kojarzy mi się z różnorodnością wyjątkowych zapachów, których nie ma końca.
Uwielbiam serię Jardins du Monde, w których znajduje się kilkanaście wariantów zapachowych żeli pod prysznic. Jedni postawią na coś otulającego: migdał z Kalifornii, ziarna Kawy z Brazylii, a może ziarna kakao z Afryki? Drudzy wybiorą świeżość i orzeźwienie: kwiat lotosu z Laosu, palma Malezyjska, gardenia z Polinezji, a być może orchidea z Madagaskaru.
Ja tym razem sięgnęłam po grapefruita, palmę Malezyjską oraz mój ukochany żel pod prysznic o zapachu kawy, do którego wracam zawsze <3
Zalety :
➩ ponad 98% składników naturalnych
➩ składniki pochodzenia roślinnego
➩ bez parabenów
➩ brak składników pochodzenia zwierzęcego
➩ formuła łatwo ulega biodegradacji
➩ opakowanie nadające się do recyclingu
➩ aromatyczne zapachy
➩ pozostawia delikatny zapach na skórze
➩ niska cena
➩ mała, poręczna butelka
➩ wydajność produktu

9 komentarzy:

  1. miałam ten kawowy i inne kawowe wersje, fantastyczne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tą markę, zamachy są świeże i piękne! grapefruit jest moim ulubionym <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam produktów z tej marki, ale z wielką chęcią wypróbowałabym ten żel o zapachu kawy! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Żele mają najlepsze, śliczne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie zapach żelu pod prysznic to 90% sukcesu, jak mnie jeszcze nie uczuli to już jestem zachwycona. Z yves miałam tylko krem, był świetny. Jakoś nie po drodze mi z tym sklepem, mam do niego bardzo daleko. Szczerze mówiąc to ich opakowania nie są zbyt powalające i zawsze kojarzyło mi się że to taka tandetna marka. Całe życie żyłam w błędzie. Obecnie moimi ulubionymi żelami są pianki z Nivea, totalnie nie sprawdziły mi się żele lpm. Mimo że ładnie pachniały to mnie uczuliły ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to bardzo lubię żele LPM, z Nivea miałam wersję malinową i też byłam zadowolona :)

      Usuń
  6. Żele Yves Rocher są świetne a ich zapachy zawsze wywierają na mnie dobre wrażenie:) Kawowego jeszcze nie miałam, ale koniecznie przy okazji muszę kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze żelu tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam ich jeszcze! Ale świetne opakowania! Słodkie są. Muszę koneicznei wyprbować, bo akurat żele do mycia to lubie często zmieniać :D Obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę ;)